Tā nu ir sagadījies, ka esmu uzsācis studijas maģistrantūrā Maskavas Lomonosova Valsts universitātes Žurnālistikas fakultātē. Lai man nebūtu jāatkārto atkal un atkal viens un tas pats neskaitāmiem interesentiem, top šī dienasgrāmata. Tajā īsi aprakstīšu savus piedzīvojumus un iespaidus Maskavā. Lasīt jāsāk no visvecākā ieraksta, kuru var atrast pašā apakšā un vairākas reizes nospiežot pogu "vecākas ziņas".

otrdiena, 2010. gada 7. decembris

Man atkal ir pase!


Pēc trīs nedēļu nervozas gaidīšanas man tagad atkal ir pase. Ar visu migrācijas karti. Pie tam ar reģistrāciju un daudzkārtējo mācību vīzu iekšā, uz deviņiem mēnešiem! Beidzot atkal es šajā valstī uzturos legāli, un man nebūs bail no miličiem! Varu atviegloti nopūsties, ka vismaz šīs lietas beidzot ir sakārtojušās, un kādu laiku par to nebūs jādomā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru